12 Nov 2009 @ 7:13 PM 

Gebaseerd op http://giraffeforum.com/wordpress/2009/10/04/surviving-information-seeking-sickness/

Als zoekmachinemarketeer vergeet je af en toe dat content niet intrinsiek heilig is vanwege incoming links en voedsel voor spiders, maar dat alleen content die aan een klantbehoefte voldoet heilig is. Op http://www.webanalisten.nl/verbeteren/ontsla-je-contentmanager.html wordt dit verwoord als content vs taak, zelf ben ik meer van de content vs behoefte.

Het volgende is een mooi filmpje waar de draak wordt gestoken met de informatiebehoefte aan klantzijde en content aan leverancierszijde.

Posted By: arthur
Last Edit: 16 Nov 2009 @ 06:22 PM

EmailPermalink
Tags
Tags: , ,
Categories: SEO


 

Responses to this post » (None)

 
Post a Comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


 Last 50 Posts
Change Theme...
  • Users » 1
  • Posts/Pages » 5
  • Comments » 2
Change Theme...
  • VoidVoid « Default
  • LifeLife
  • EarthEarth
  • WindWind
  • WaterWater
  • FireFire
  • LightLight

Over



    No Child Pages.

Contact pagina



    No Child Pages.